Általános szerződési feltételek
Megrendelési és vásárlási feltételek
30 000 Ft felett ingyenes szállítás
Webáruházon keresztül:
Rendelj kényelmesen, gyorsan és egyszerűen, akár regisztráció nélkül, vendégként vagy regisztrálj pillanatok alatt alapadataid kitöltésével! A regisztráció által rendszerünk eltárolja a bevitt adatokat, így később elég csak bejelentkezned megrendeléskor. Kérjük, ügyelj adataid pontos megadására! Adataid bizalmas kezeléséről szóló nyilatkozatunkat lejjebb találod!
Telefonon:
Rendelj akár telefonon nyitvatartási időben segítőkész munkatársainktól!
Nyitvatartás: hétköznapokon 09:00-17:00
Érdeklődj bátran ügyfélszolgálatunkon a lenti elérhetőségek egyikén, vagy küldd el kérdésed e-mailben a baalbek01@gmail.com címre!
36-1/266-1856; 36-30/566-0806
Ha bizonytalan vagy a választásban:
Keresd az ország bármely pontjáról kozmetikusainkat, hogy személyre szabott tanácsaikkal könnyíthessék meg választásodat!
Online tanácsadás itt >>>
Fizetési lehetőségek:
Utánvétel:
Csomagodat szerződött partnerünk, a GLS futárszolgálat viszi házhoz.
Átvételnél készpénzben, vagy kártyával fizetheted ki megrendelésed értékét a futárnak. A házhozszállítás az ország egész területén 2.500 Ft, 30 000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan! Szállítási költségeink belföldi címekre érvényesek! Külföldről a megrendeléseket telefonon, vagy e-mailben történt egyeztetés alapján vállaljuk!
Személyes átvétel:
Hétfőtől - péntekig: 09:00 – 17:00 óra között, a belváros szívében található referenciaszalonunkban, a Baalbek Stúdióban lehetséges.
Címünk: 1051 Budapest, Arany János u. 9. félemelet (csengő: 65)
Szállítási intervallum:
A rendelések feldolgozása munkanapokon, nyitvatartási időben történik, amelyről minden esetben küldünk egy visszaigazolást. Rendelésed maximum 2-3 munkanapon belül feldolgozásra kerül! A kiszállítás időpontjáról a GLS futárszolgálat küld értesítőt e-mail-en.
Csomagolás:
Csomagod légpárnás , vagy kartondobozban küldjük el a sérülésmentes kiszállítás érdekében! Kérjük, hogy az átvett csomagot minden esetben ellenőrizd! Sérült csomag esetén a futárszolgálat munkatársával azonnal vetess fel jegyzőkönyvet és jelezd vevőszolgálatunkon is! Amennyiben megrendelésed eltér a kiszállított termékektől mihamarabb, de maximum 2 naptári napon belül jelezd vevőszolgálatunk felé, hogy korrigálni tudjuk!
Minden további kérdésben a részletes ASZF-ben találhatóak meg az információk:
Adatkezelési és Adatvédelmi nyilatkozatunk a következő linken érhető el:
https://www.profikozmetikumok.hu/content/19-adatvedelmi-nyil